Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Klik op ‘Ik ga akkoord’ als je hiermee akkoord gaat. Je kunt je instellingen altijd inzien en laten wijzigen. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid.

Ik ga akkoord

Stagelopen bij Nijhuis Toelevering. Daan vertelt!

Daan Aveskamp Daan Aveskamp

Vanuit mijn studie Technische Bedrijfskunde ben ik in september 2017 begonnen als stagiair bij Nijhuis Toelevering. Als stagiair werd ik direct onderdeel van een enthousiast team. Ik werd volop betrokken bij werkzaamheden, mocht meedenken in vraagstukken die speelden en kreeg veel vrijheid en vertrouwen. Zo mocht ik mijn steentje bijdragen aan een nieuw en volop groeiend concept: Toelevering Online. Benieuwd naar mijn werkzaamheden tijdens mijn stageperiode? Ik vertel je er graag meer over!

Vanaf het begin betrokken bij Toelevering Online

Toen ik begon met mijn stage, waren de ontwikkelingen van Toelevering Online in volle gang. Het online bestellen van maatwerk kozijnen was namelijk in mei 2017 van start gegaan. Mijn collega’s hebben mij vanaf het begin van mijn stage volledig bij dat proces betrokken en ik mocht direct meedenken in de verdere ontwikkeling ervan.

Wat vonden onze klanten van het nieuwe concept?

Omdat Toelevering Online als compleet nieuw concept op de markt is gezet, waren we benieuwd naar de ervaringen van onze klanten tot dusver. Deze input zouden we goed kunnen gebruiken bij het continu blijven verbeteren van onze producten en processen. Mijn stageonderzoek heb ik daarom geweid aan het in kaart brengen van klantervaringen. Door het voeren van persoonlijke gesprekken met onze bestaande klanten en het houden van schriftelijke enquêtes bij potentiële klanten heb ik veel data verzameld.

Respons van klanten als nuttige input voor verbetering

De respons van onze (potentiële) klanten was voor ons heel nuttig. We kwamen er bijvoorbeeld achter dat het voor een nog onbekende klant niet direct duidelijk was hoe de kwaliteit van onze producten is en kregen we bevestiging dat de online configurator goed en gebruiksvriendelijk werkt in de praktijk. Ik vind het mooi om te zien dat we echt wat met de resultaten van mijn onderzoek hebben kunnen doen. Zo hebben we bijvoorbeeld op de website van Toelevering Online meer nadruk gelegd op de technische specificaties van onze producten. Ook met alle andere input zijn we actief bezig, want we willen onze klanten een 10+-ervaring bieden.

Op naar een nieuwe stap!

Het meewerken aan Toelevering Online en zien hoe dit concept zich nu steeds verder ontwikkelt, vind ik erg gaaf. Voor mijn gevoel was ik hier dan ook nog lang niet klaar. Ik heb er daarom voor gekozen om ook mijn afstudeeronderzoek bij Nijhuis Toelevering te doen. Ik ga me tijdens mijn afstudeeronderzoek bezig houden met het implementeren van binnenkozijnen als extra product van Toelevering Online. Om dat te realiseren, zal ik eerst het proces in kaart moeten brengen en heb ik nauw contact met leveranciers en klanten. Ik heb er zin in!

Meer weten over mijn stage?

Neem contact met me op!

Anderen bekeken ook

Wil jij met ons verbinden?

Kom jij ons versterken?

Werken bij Nijhuis
Maatwerk kozijnen vanaf 5 werkdagen geleverd
Maak kennis met Toelevering Online
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×