Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de tracking cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien, binnen en buiten onze website. Klik op ‘Ik ga akkoord’ als je hiermee akkoord gaat. Je kunt je instellingen altijd inzien en laten wijzigen. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid.

Ik ga akkoord

Digitaal bestellen via ons klantenportaal. Mark vertelt!

Mark Schellevis Mark Schellevis, Calculator

Wij willen de prijzen voor onze vaste partners niet laten stijgen. Door proces en product nog beter af te stemmen met onze klanten, kunnen we kosten besparen. Eén van de aanpassingen in ons samenwerkingsproces is het digitaliseren van gestandaardiseerde producten. Via ons klantenportaal MijnNijhuisToelevering kunnen vaste klanten snel de kozijnen voor hun projecten bestellen. Mark vertelt je er alles over in zijn blog!

Efficiënter samenwerken

Onze visie is dat als we efficiënter gaan samenwerken en/of het product op elkaar afstemmen, de kostprijs voor de klant niet omhoog hoeft. In de meest extreme vorm van afstemming, kent samenwerking een verregaande vorm van digitalisering en dús van kostenbesparing. Vanuit die gedachte hebben we een online klantenportaal ontwikkeld: MijnNijhuisToelevering.

Online klantenportaal

MijnNijhuisToelevering is een online portaal waar onze klanten op verschillende manieren de kozijnen voor hun projecten kunnen bestellen. Als het bij projecten steeds gaat om dezelfde type kozijnen, hoeft een klant slechts de maatvoering en opties te wijzigen per project. Daarnaast heeft een klant de mogelijkheid om de kozijnen voor hun project(en) zelf op maat te configureren. Elke klant heeft zijn eigen unieke omgeving, gebaseerd op de eigen productspecificaties en de betaling- en levertijdafspraken. Na een bestelling in het portaal, kan de fabriek direct aan de slag met de productie.

"Elke klant heeft zijn eigen unieke omgeving."

Kostenbesparing

Er zijn al meerdere klanten overgegaan naar het digitaal bestellen van hun gestandaardiseerde producten. Omdat het bestelproces automatisch verloopt, is de doorlooptijd sneller en de kans op fouten heel klein. Eén van onze vaste klanten die digitaal bestelt, is De Groot Vroomshoop. Door het digitaliseren van het bestelproces, konden we een prijsstijging voorkomen. Op dit moment zijn we bezig om ook voor andere vaste klanten een digitaal portaal in te richten.

"Door digitaliseren van het bestelproces, konden we een prijsstijging voorkomen"
Meer informatie over ons klantenportaal?


Wil je meer informatie over MijnNijhuisToelevering of wil je ook een eigen account om digitaal te bestellen? Neem contact met ons op, wij vertellen je er graag meer over.

Anderen bekeken ook

Wil jij met ons verbinden?

Kom jij ons versterken?

Werken bij Nijhuis
Maatwerk kozijnen vanaf 5 werkdagen geleverd
Maak kennis met Toelevering Online
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×