Een digitale verbinding is de toekomst!

Jelte Linderman Jelte Linderman, Klantmanager online

Digitalisatie: dát is de toekomst, ook in de bouwwereld. Door vanaf de zomer van 2020 ook digitaal de sterkste verbinding aan te gaan met partners in de villa-, casco- en projectenbouw, introduceert Nijhuis Toelevering ‘dé nieuwe norm in de bouw’. “We creëren een online omgeving waar partners in een simpel en snel proces kozijnen kunnen bestellen. Onze partners staan centraal in deze toekomstbestendige oplossing die alle klantverwachtingen overtreft.” Jelte vertelt meer over de vooruitstrevende ontwikkeling.

De sterkste digitale verbinding

“Een goed en goedkoop product en een simpel en snel proces: daar staan we bij Nijhuis Toelevering voor. We beloven onze partners al vijf jaar geen prijsverhoging en dit blijft ook ons doel voor de toekomst. Om dit te bereiken proberen we product en proces volledig op elkaar af te stemmen. Door juist ook digitaal de verbinding aan te gaan, versnellen en versimpelen we onze processen verder en kunnen we producten van de hoogste kwaliteit voor de scherpste prijzen aanbieden.”

"We gaan nu ook digitaal de sterkste verbinding aan met onze klanten."

Online omgeving

“Achter de schermen zijn we druk bezig met het creëren van een online omgeving waar onze partners zelf kozijnen kunnen samenstellen, calculeren én bestellen. Waar zo’n proces in de huidige situatie weken duurt, heeft de partner met het gedigitaliseerde proces direct inzicht in de prijs en levertijd. Door digitaal de verbinding aan te gaan en ingewikkelde processen en documentatie over en weer achterwege te laten, besparen we veel tijd. Hierdoor kunnen we complexe projecten zelfs al binnen vier weken leveren, en dat terwijl we de scherpste prijs in de markt garanderen.”

Schermafbeelding 2020-05-18 om 14.25.55 Voorbeeld van de online omgeving waarin je je projecten samenstelt.

Klant heeft regie

“In de online omgeving heeft de klant zelf de regie. Via een slimme configurator kunnen klanten eenvoudig kozijnen samenstellen en daarbij de gewenste opties kiezen. In een gepersonaliseerde bibliotheek staan daarnaast de gestandaardiseerde kozijnen die simpel gecontroleerd en aangepast kunnen worden. In de online omgeving zit daarnaast een BIM-koppeling. Met deze koppeling kan een partner BIM-bestanden uploaden, waarna de kozijnen automatisch uit het bestand worden geconfigureerd en klaargezet voor de bestelling. Partners kunnen vervolgens aangeven welke kozijnen waar en wanneer geleverd moeten worden.”

Online communicatie

“We voorzien onze partners met het online portaal niet alleen van één centrale plek die in alle behoeften voorziet, maar richten ook onze communicatie steeds meer digitaal in. Zo houden we onze klanten via onze online kanalen proactief op de hoogte van het laatste nieuws en de ontwikkelingen in de bouwwereld en zijn we ook simpel en snel te bereiken via chat, WhatsApp en onze social media kanalen. Partners kunnen de vertrouwde service van Nijhuis Toelevering verwachten, maar dan in een digitale omgeving.”

Implementatie

De komende tijd gaan we aan de slag met het verder uitwerken en optimaliseren van het online portaal voor onze partners. Het doel is om na de bouwvak de eerste versie operationeel te hebben. Samen met onze (toekomstige) partners zullen we de applicatie verder ontwikkelen en uitbouwen. We houden je via onze website en social media kanalen op de hoogte van de ontwikkelingen.

Meer informatie?

Kan je niet wachten om meer te zien of te lezen over de online omgeving, of heb je vragen over de nieuwe werkwijze? Neem dan contact op met Jelte.

Wil jij met ons verbinden?

Maatwerk kozijnen vanaf 5 werkdagen geleverd
Maak kennis met Toelevering Online
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×