De Groot Vroomshoop bestelt kozijnen online

Nijhuis Toelevering Nijhuis Toelevering

Ruim een jaar kunnen vaste klanten gebruikmaken van het klantenportaal van Nijhuis Toelevering. De Groot Vroomshoop was een van de eerste klanten die via het online portaal snel en simpel de juiste kozijnen voor hun projecten bestelde. Peter Hudepohl, hoofd werkvoorbereiding bij De Groot Vroomshoop, vertelt over de ervaringen met het online bestellen.

Simpel en snel bestelproces

De Groot Vroomshoop is een toeleverancier van houtbouw. Het bedrijf levert jaarlijks tussen de zeven- en achtduizend prefab bergingen, schuttingen en poorten. Al bijna zes jaar levert Nijhuis Toelevering als partner van De Groot Vroomshoop op regelmatige basis volledig afgemonteerde deuren en kozijnen. “Voorheen ging de bestelling via een bestelbon in de mail, maar nu gaat dit een veel simpeler en sneller via het online portaal”, aldus Hudepohl.

“We hebben vier werkvoorbereiders die vier à vijf keer per week een bestelling plaatsen. Gemiddeld hebben we tachtig tot honderd deuren per week nodig voor zo’n 125 bergingen. Juist daarom is het prettig dat het bestellen tegenwoordig een stuk sneller gaat. Als we op verzenden drukken, hebben we binnen vijf seconden een opdrachtbevestiging. Vanaf dat moment gaat de productie van Nijhuis Toelevering voor ons aan de slag. We plaatsen de meeste bestellingen een week of zes van tevoren. Maar binnen drie weken kunnen ze al leveren.”

"Door een efficiënte samenwerking zijn prijsstijgingen niet nodig"

Overzicht en zekerheid

Als het bij projecten gaat om dezelfde type kozijnen, hoeft een klant slechts de maatvoering en opties te wijzigen per project. Daarnaast heeft een klant de mogelijkheid om de kozijnen zelf op maat te configureren. Elke klant heeft zijn eigen unieke omgeving, gebaseerd op de eigen productspecificaties en de betaling en levertijdafspraken. “Doordat we direct een opdrachtbevestiging krijgen met een overzicht van wat we besteld hebben, kunnen we controleren of het goed is gegaan. Dit kon voorheen niet, maar die extra controle is wel zo prettig. Daarnaast hebben we zekerheid over de prijzen: die staan gewoon vast. We hebben de afgelopen jaren bijvoorbeeld geen prijsstijgingen gehad.”

De sterkste verbinding

Het online klantenportaal is door Nijhuis Toelevering in het leven geroepen om klanten door een snel en simpel proces aan goede kozijnen voor hun projecten te helpen, maar ook om ervoor te zorgen dat prijsstijgingen niet nodig zijn. Als we efficiënt samenwerken en producten op elkaar afstemmen, hoeft de kostprijs voor de klant namelijk niet omhoog, maar kunnen we in het meest ideale geval juist kosten besparen. Deze projectoverstijgende samenwerking draagt bij aan de sterkste verbinding met onze klanten waar we naar streven.

Inrichting klantportaal

Als vaste klant werd De Groot Vroomshoop al vroeg betrokken bij de ontwikkeling van het online klantportaal. Nijhuis Toelevering vindt een goede en langdurige relatie met klanten belangrijk en daarbij ook open en eerlijke communicatie. En dat is terug te zien in de samenwerking. “We hebben samen overlegd over de inrichting en ook nu nog hebben we regelmatig contact, over de optimalisatie en gebruiksvriendelijkheid bijvoorbeeld. We bestellen nu wel 24 verschillende typen deuren en kozijnen, waardoor het belangrijk is dat je goed oplet dat je de juiste kozijnen en deuren aanklikt. Om te voorkomen dat je fouten maakt zou een pulldownmenu voor ons bijvoorbeeld handig zijn”, aldus Hudepohl. De komende tijd blijft Nijhuis Toelevering het proces optimaliseren.

Meer informatie over ons klantenportaal?

Wil je meer informatie over het klantenportaal of wil je ook een eigen account om digitaal te bestellen? Neem contact met ons op, wij vertellen je er graag meer over.

Wil jij met ons verbinden?

Maatwerk kozijnen vanaf 5 werkdagen geleverd
Maak kennis met Toelevering Online
Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×